tirsdag den 13. juli 2010

1 måned til afrejse

Så er der ca en måned til jeg vender næsen mod Paris, og tingene begynder så småt at falde på plads.
I dag har jeg betalt depositum på et lille chambre de bonne på Place de Passy. Chambre de bonne er gamle tjenestepige-værelser der findes i stort set alle parisiske huse på øverste etage, helt oppe under taget. I dag anvendes disse typisk til au-pair piger, eller som i mit tilfælde, til studerende. Værelset ser fint og lyst ud på billederne, og så har jeg udsigt til Eiffeltårnet, mere autentisk bliver det vist ikke.



Så bliver det spændende at se om det lever op til forventningerne.

1 kommentar:

  1. Kære Karen..

    Det er tydeligt og dejligt at se, hvordan du glæder dig - og gætter jeg på - er spændt på den kommende tid, hvor du skal gense Paris...Møde nye mennesker, der kan blive til venner..og måske hilse på gamle venner....

    Og Bacheleor er du nu..godt gået...en lille milepæl - en station på vejen...som jeg håber bliver lang - fyldt med oplevelser...og stop op for nye møder og opgaver....

    Glæder mig til at følge med og følges med dig - i tankerne..

    Kærlig Hilsen
    Far

    SvarSlet